စၾကာဝဠာအနႏၵ၌ရွိၾကကုန္ေသာ လူ၊နတ္၊ျဗမၼာ၊သတၱဝါအားလံုးတိုသည္ ကိုယ္စိတ္နွစ္ျဖွာခ်မ္းသာၾကပါေစ၊ေကာင္းက်ဳိးလိုရာစႏၵ ျပည္ဝၾကပါေစ...







အလုပ္ထဲမွာ မျပဳလုပ္သင့္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္လႈပ္ရွားမႈျပဳစကားေျပာတဲ့ပံုစံ !!!





၁။ ေခါင္းခါလြန္းျခင္း
- အေကာင္းဘက္ကိုမျပတဲ့လကၡဏာပါ။ "ဘူးတစ္လံုးေဆာင္ အိုေတာင္မဆင္းရဲ" ဆိုတဲ့စကားရွိေပမယ့္ ေခါင္းခါလြန္းတာက မေလးမစားလုပ္တဲ့သေဘာ၊ ဘယ္အရာကိုမွလက္မခံခ်င္ဘဲ ျငင္းဆန္တဲ့သေဘာမ်ိဳးလည္း သက္ေရာက္ပါတယ္။

၂။ ေခါင္းျငိမ့္လြန္းျခင္း
- ေခါင္းျငိမ့္တယ္ဆိုတာ လက္ခံတယ္၊ ေထာက္ခံတယ္ဆိုတဲ့သေဘာကိုျပတဲ့လကၡဏာပါ။ ဒါေပမယ့္ တခ်ိဳ.ပညာရွိေတြကလည္း ေခါင္းခဏခဏျငိမ့္တာကို မိန္းမဆန္တဲ့အေလ့အထလို.လည္းသတ္မွတ္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္အသင္းအဖြဲ.နဲ. အစည္းအေ၀းလုပ္တာမ်ိဳးေတြမွာ ေခါင္းျငိမ့္ေနတာမ်ိဳးက သိပ္မဆိုးရြားလြန္းလွေပမယ့္ သင္ကိုယ္တိုင္စကားေျပာရတဲ့အခါမ်ိဳး သင္တင္ျပတဲ့အရာေတြကိုေဆြးေႏြးေနၾကတဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာ ေခါင္းကိုမတ္မတ္ထားျပီး ယံုၾကည္မႈရွိရွိအေနအထားနဲ.ေနပါ။

၃။ ခႏၶာကိုယ္ကိုက်ံဳ.ထားျခင္း
- ေျခေထာက္ေတြကို တင္းတင္းၾကီးခ်ိတ္၊ လက္ကိုပိုက္၊ ကိုယ္ေတြခါးေတြက်ံဳ.ေကြးျပီးေနတာမ်ိဳးက ဘယ္လိုမွၾကည့္မေကာင္းပါဘူး။ အေပၚကအခ်က္မွာေျပာခဲ့သလိုပဲ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယံုၾကည္မႈအျပည့္နဲ. ရင္ကိုဖြင့္ျပီးမတ္တပ္မတ္မတ္ရပ္တာမ်ိဳး၊ ပုခံုးကုိက်ယ္က်ယ္ထားေခါင္းကိုတည့္တည့္ေနတာမ်ိဳးကသင့္အတြက္ အေကာင္းဆံုးအေနအထားပါပဲ။

၄။ အရမ္းႏြဲ.ေႏွာင္းေပ်ာ့ေပ်ာင္းတဲ့အမူအရာေတြျပဳလုပ္ျခင္း
- ဆံပင္ကိုထိုးဖြလိမ္ဆြဲေနတာေတြ၊ နားဆြဲေတြဆြဲၾကိဳးေတြကို ကိုင္တြယ္ၾကည့္ေနတာေတြ၊ လက္ႏွစ္ဖက္ကိုအခ်င္းခ်င္းပြတ္သပ္ေနတာေတြကိုေရွာင္ပါ။ သင့္ရဲ.အမူအရာေတြက သင္ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈအျပည့္မရွိတဲ့ပံုမ်ိဳးေပါက္မေနပါေစနဲ.။

၅။ လိုတာထက္ပိုျပံဳးျခင္း၊ ရယ္ျခင္း
- ျပဳံးတာရယ္တာက က်န္းမာေရးအတြက္ေရာ၊ လူမႈဆက္ဆံေရးမွာပါေကာင္းတဲ့အေလ့အက်င့္ပါ။ ဒါေပမယ့္ လိုတာထက္ပိုျပံဳးရယ္တာေတြက ၾကာလာရင္အမ်ားကလက္မခံခ်င္ေတာ့ေလာက္တဲ့အထိျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။ ကိစၥေတြကိုထင္သေလာက္အေလးအနက္မထားဘူးလို.ထင္ခံရလာႏိုင္တယ္၊ ေလွာင္ေျပာင္ေနတာလားလို. အျမင္ကတ္ခံရလာႏိုင္ပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္အရိပ္သံုးပါးသိသိနဲ. မ်က္ႏွာအမူအရာကိုထားသင့္ပါတယ္။

၆။ ညုတုတု၊ ပေရာပရီအမူအရာေတြျပဳလုပ္ျခင္း
- မိန္းကေလးက ေယာက်ၤားေလးကိုအတင္း၀င္ေရာျပီး ပေရာပရီလုပ္ခ်င္တာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေယာက်ၤားေလးက မိန္းကေလးကုိအတင္းလိုက္ေရာျပီး ေျပာဆိုပတ္သက္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒါကအလုပ္မွာ မျဖစ္သင့္တဲ့အေျခအေနပါ။ ပိုဆိုးတာကအဲ့လိုအျပဳအမူမ်ိဳးေတြလုပ္ျပတာနဲ.ၾကံဳလာရင္ အေနရအထိုင္ရလည္းခက္လွပါတယ္။ အဲ့ဒီ့ေတာ့ သင္လည္းအဲ့လိုအမူအရာမ်ိဳးေတြမလုပ္မိေအာင္ သတိထားဖို.လိုပါတယ္။

၇။ ခံစားခ်က္ကိုထုတ္ျပလြန္းတဲ့အမူအရာေတြျပဳလုပ္ျခင္း
- လက္အမူအရာေတြ၊ မ်က္ႏွာထားပံုစံေတြကေန သင့္ရဲ.ခံစားခ်က္ေတြကိုအရမ္းမေပၚလြင္ပါေစနဲ.။ ပိုဆိုးတာက အဲ့လိုမ်ိဳးအရမ္းသိသိသာသာျဖစ္လာတဲ့အခါက်ရင္ ကိုယ့္လက္ေအာက္က ၀န္ထမ္းေတြကလည္းကိုယ့္ကို ရိုေသေလးစားမႈေတြေလ်ာ့က်လာႏိုင္သလို သင့္အထက္အရာရွိလူၾကီးေတြကလည္း သင္ဟာ Professional မက်တဲ့လူတစ္ေယာက္လို.ထင္သြားႏိုင္ပါတယ္။

၈။ အားမရွိတဲ့လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ျခင္း
- အလုပ္နဲ.ပတ္သက္ျပီး လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ရတဲ့အခါမွာ ဟန္ပါပါ အားရွိရွိလက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္တာမ်ိဳးက သင့္ကိုလည္းတဖက္လူက အထင္ၾကီးတတ္သလို၊ သင္ကလည္းကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈရွိတဲ့လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္းျပသလို.ရပါတယ္။

Wilson Chan (YK)

Credit : Pinterest

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...